נסיך הפסנתר הקובני (ג'אז חם לילדים)

newsletter chuchito2

סדרת ג'אז חם לילדים במוזיאון תל אביב פותחת את  העונה עם מוסיקה קובנית מקפיצה ומרגשת בכיכובו של הפסנתרן הוירטואוזי צ'וצ'יטו ולדז

חגיגה מוסיקלית קובנית – הפסנתרן הקובני צ'וצ'יטו ולדז במופע חי לילדים! יחד עם ההרכב הישראלי הנפלא   ,LATIN POWER GROUP זוג רקדנים שילוו את המופע בריקודים לטיניים  וכל זאת בסיפור מסגרת ובהנחייה של דנה דבורין.

הנשף הגדול מתקרב. הממלכה דרוכה. אמיליה ורונלדו, מנחי הנשף הגדול, מזמינים את האורחים לחוש את המקצבים הקובניים המיוחדים! וכולם ביחד יוצאים למסע מיוחד בין ריקודים ומקצבים שנולדו בקובה וממשיכים לכבוש את הגוף והלב בכל מקום בעולם.

הפסנתרן צ'וצ'יטו ולדז, בן למשפחת פסנתרני הג'אז הקובני הגדולים, מפליא בנגינתו המשלבת חום ווירטואוזיות במנגינות קובניות ידועות בנוסח "בואנה ויסטה קלאב". הפסנתרן הנודע בבו ולדז, סבו של צו'צ'יטו אמר עליו כששמע אותו מנגן  לראשונה "זה הנכד שלי, יש לו אחלה yunfa" (הכינוי הקובני ל GROOVE, סווינג).

"המופע, כמו שאר המופעים בסדרה, הוא אינטילגנטי, חכם ובעיקר פותח בפני הילדים את העולם הכל כך מרגש של הג'אז" 

YNET (על "בקצב הג'נגו")

"הסדרה "ג'אז חם לילדים" מיועדת לחשוף את הילדים ליתרונות ולגיוון של עולם המוזיקה בחיינו ובייחוד למוזיקת הג'אז באמצעות היכרות עם נגנים בכירים מהעולם וקטעי קישור הומוריסטיים בכיכובה של דנה דבורין"

יעל צמח גרינשפון אתר את זה

משתתפים:

צ'וצ'יטו ולדז– פסנתר (קובה)

דנה דבורין– כתיבה, בימוי ומשחק

אור משיח– משחק

סלעית להב– חליל וסקסופונים

פרננדו קנוף– בס

רפי מסיקה- קונגס וכלי הקשה

יוגב שטרית– תופים

עמרי משיעל ליאל מורייניס– רקדנים ממועדון ציספרס, "מהקרן לקידום ריקודים סלוניים"

 

יום שבת ה 31.10.15 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00