הקוסמת מניו אורלינס – מופע מיוחד לכל המשפחה (ילדים)

הקוסמת מניו אורלינס- ג'אז חם ילדים

מופע לכל המשפחה, 15/11/14 יום שבת בשעה 11:00 – מוזיאון ת"א לאמנות (אולם רקאנטי)

 

"שגרירת המוסיקה של ניו אורלינס" במופע מיוחד לילדים

עם דנה דבורין ונגניםליליאן בוטה בג'אז חם

כתבת שאפתנית ועוזרה הנאמן מגיעים לניו אורלינס לחקור בסתר אחר הסיפור המרתק של תולדות הג'אז… השחורים והלבנים שרים
ומנגנים יחדיו… הייתכן?!

"הקוסמת מניו אורלינס" היא דוגמא להצלחה של החיבור הקסום בין שני העולמות המנוגדים הללו בתחילת המאה שעברה ואיך הפך החיבור ביניהם לאחד הסגנונות המוסיקליים המובילים והמשפיעים בכל הזמנים.

כשהזמרת ליליאן בוטה קיבלה את התואר "שגרירת המוסיקה של ניו אורלינס" ב 86' היא הייתה אגדת הג'אז השנייה בהיסטוריה שקבלה את הכבוד הזה. הראשון שקיבל את התואר היה לא אחר, מאשר לואי ארמסטרונג. בעקבות הוריקן 'קתרינה' היא הופיעה בקונצרטים אינספור ללא תשלום שגייסו יותר מ100,000 יורו עבור כלי נגינה של מוסיקאים שאיבדו את כלי הנגינה שלהם באסון. לליליאן הייתה תמיד התשוקה הבוערת להביא את הדופק המוזיקלי של עיר הבית שלה, ניו אורלינס,  קרוב יותר לאוזניו של העולם. בעשרים שנה John Kabyהאחרונות ובגיבוי של אלבומיה הכוללים ג'אז, פופ, בלוז, נשמה וגוספל, היא הצליחה להביא את האווירה הייחודית של העיר לקהל בינלאומי. בתקופה ממושכת זו, היא מופיעה כמעט בלי הפסקה, במועדונים ובפסטיבלים בכל רחבי העולם.

דנה דבורין שהחלה את דרכה, כשחקנית, בגיל 12 והשתתפה בתוכניות טלוויזיה ובמחזות זמר רבים, בשנים האחרונות עשתה תפנית משמעותית בחייה המקצועיים והחלה גם כותבת ומביימת בין עבודות הבימוי שלה : יצירות מקוריות רבות :"באבלינה "(פסטיבל ישראל) , "האחים מרחוב התווים" תיאטרון השעה, "סיפורים מתגלגלים"(פסטיבל חיפה ) "המסע אל העיר שמעבר ענן" (פסטיבל חיפה ) טקס פרסי התיאטרון לילדים ונוער, ועוד .היא ניהלה אמנותית וביימה את אירועי חוצות הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים בחיפה, "פסטיבל העת העתיקה" בעתיקות קיסריה ו"פסטיבל חלום של תיאטרון" בתיאטרון 'הבימה'.דנה דבורין- ג'אז חם לילידם

דנה דבורין, המנחה והכותבת של סדרת "ג'אז חם לילדים": "זו הזדמנות נדירה של הילדים לפגוש בזמרת וירטואוזית ואותנטית של ניו אורלינס, שתשיר במיוחד עבורם.  השילוב בין המוסיקה התוססת והאהובה עם הצגת הסיפור של צמיחת הג'אז בניו אורלינס היא משימה מרתקת ומרגשת עבורי ".

משתתפים:
ליליאן בוטה (שירה/ארה"ב), דני אילה (גיטרה/ לונדון), דנה דבורין (כתיבה, משחק ובימוי),

אור משיח (משחק), קובי סלומון (סקסופון, קלרינט),

גשפר ברטולצ'ל (תופים), אסף חכימי (באס).

קטע יוטיוב מהמופע הקודם בסדרה

יכולותיה המוסיקאליות של ליליאן