הקצב של ניו אורלינס 9.12.17 לילדים

הזדמנות נדירה לילדיכם לפגוש ביג בנד אמיתית עם זמרת מיוחדת מלונדון – דניס גורדון! המקצבים הכי כיפיים בעולם: המוסיקה של ניו אורלינס!

הקצב של ניו אורלינס, הקונצרט לילדים, יביא את מיטב המסורת של המוסיקה מניו אורלינס, שהיא אחת מאבני היסוד של הג'אז. השילוב בין המקצבים האפריקאים לתרבות, כלי הנגינה וההרמוניה האירופית יצרו חיבור נפלא: מסורת ג'אז חדשה ומלהיבה שאין אחד שיכול להתעלם ממנה.

בפרוייקט זה של "ג'אז חם" חוברת זמרת הג'אז והנשמה דניס גורדון לביג בנד של אייל וילנר – סקסופוניסט, מעבד ומלחין – שהפך לאחד הקולות החשובים בסצינת הביג בנד החדשה בניו יורק,  במופע תוסס ומלהיב עם הקטעים המרגשים של המוסיקה הנצחית מניו אורלינס.

דניס גורדון הופיעה בסצינת הג'אז הבינלאומית כבר שנים; היא אנרגטית, סוחפת ומתחברת לקהל. היכולת הטבעית שלה לשיר התגלתה כששרה בכנסייה בעודה ילדה, ולמרות ששורשי הסגנון שלה נעוצים בסגנון הגוספל היא מסוגלת לבטא קשת עשירה של סגנונות: מג'אז, פאנק, סול  ו-R&B ועד לבלוז ונשמה.

דניס הופיעה בפסטיבלים רבים ברחבי העולם כמו פסטיבל ניו אורלינס, אסקונה ואדינבורו- וגם בארמון בקינגהאם. בקיץ האחרון הוציאה אלבום חדש מ"ביתה הרוחני", ניו אורלינס – עיר הולדתו של הג'אז.

בהשתתפות:

Denise Gordon  שירה (בריטניה)

The Eyal Vilner Big Band (ניו יורק)

לביא זיטנר – כתיבה והנחיה

אייל וילנר ניצוח, עיבודים, סקסופון, חליל וקלרינט

עופר שפירא סקסופון אלט

יובל דרבקין סקסופון טנור

קובי סלומון קלרינט וסקסופון טנור

Dan Pearson קלרינט (ניו יורק)

Wayne Tucker חצוצרה (ניו יורק)

אסא קוק חצוצרה

יונתן וולצ׳וק טרומבון

יונתן פלד טרומבון

יונתן ריקליס פסנתר

רם ארז קונטרבס

יונתן רוזן  תופים