ג'אז מחבר אנשים מחברים ג'אז-תזמורת הג'אז של תל אביב ואורחי הפסטיבל


תזמורת-הגאז-של-תל-אביב

יום שבת, ה 17 לספטמבר בשעה 22:30

ניהול מוזיקלי וניצוח- עמיקם קימלמן

אמנים אורחים:

אדם נוסבאום (ארהב'),  כארמה קאנלה (ספרד), סטפקו גוט (אוסטריה/סרביה), בלה סלוקי (הונגריה), רינו צ'ירינייה (איטליה), ז'אן מארק ז'אפה (צרפת), יון באצ'יו (רומניה), מייק נילסון (אירלנד).

חברי התזמורת:

סקסופונים: לני סנדרסקי, רומן סטניסלבסקי, אולג ניימן, יונתן כהן, אלן בסין

חצוצרות: גרגורי ריבקין, דורון צילשי, גנאדי ליטבק, יובל פלד

טרומבונים: עידן וליש, יוסי רגב, ינון גולן, אורן פרנקל

תופים: רועי אוליאל, פסנתר: ליאוניד דצלמן, בס: דימה גרודסקי, גיטרה: יניב כרם, ויברפון וכלי הקשה: רמי שולר

היש דרך יפה יותר לסיים את פסטיבל יפוג'אז מאשר לחבר את כל האמנים האורחים של הפסטיבל  עם הרכב הביג בנד המוביל בישראל, המונה 18 נגנים הנמנים על צמרת המוזיקאים בישראל? נבצע עיבודים מיוחדים למוזיקה של  גרשווין, אירווינג ברלין, טוטס טילמן, ג'ורג' מוסטאקי וגם שלום חנוך ורמי קליינשטיין בחגיגת מוזיקה עם 26 מוזיקאים על במה אחת..

לרכישת כרטיסים בחר מקום מהמפה כאן למטה (הכסאות בצבע כחול פנויים לרכישה) ניתקלת בבעיה חייג אלינו ל 03-5733001

 

המופע מתאפשר בתמיכת האגף לתרבות ואמנויות,  המחלקה למופעים ,עיריית תל אביב יפו.

תזמורת הג'אז של תל אביב, שנודעה בשעתו כ"תזמורת הטיילת של תל אביב", קיימת כבר כ 35 שנה. התזמורת פועלת בחסות המחלקה למופעים של עיריית תל אביב, מונה 18 נגנים ומבצעת בוירטואוזיות רפרטואר מגוון וסוחף בעיבודים הנכתבים במיוחד עבורה, תחת ניהולו המוזיקלי וניצוחו של עמיקם קימלמן. התזמורת אירחה אמנים ידועי שם כגון הטרומבוניסט 'סלייד' המפטון, אמן הבלוז ג'ימי וויטרספון, הרביעייה הווקאלית The New York Voices, שלום חנוך, נורית גלרון, אלון אוליארצ'יק, רמי קליינשטיין, מרינה בלומין ואפרת גוש, הופיעה באין ספור מופעים ברחבי ישראל, בפסטיבל הג'אז באילת, בפסטיבל ישראל ובפסטיבל הג'אז של תל אביב.