אגדת התו הכחול (ג'אז חם לילדים)

hot-jazz-for-childrenbluenote3

אגדת התו הכחול

דנה דבורין בג'אז חם לילדים

מופע מוסיקלי ייחודי לילדים עם האחים המופלאים

מניו יורק שחוגגים את הקטעים הגדולים של הבלו נוט

רובין יובנקס בטרומבון ודווין יובנקס בחצוצרה

ב'ג'אז חם לילדים' במוזיאון ת"א

יום שבת ה 28.5.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00

 

מופע מוסיקלי ששם במרכז את נציגי משפחת כלי הנשיפה ממתכת: הטרומבון והחצוצרה. אפשרות מיוחדת לילדים לפגוש 2 אחים שמופיעים יחד, שהם נשפנים מצויינים, שמופיעים בכל העולם במפגש בלתי אמצעי, עם הגשה בעברית.

פעם כשעוד היו תקליטים, כל גדולי הג’אז הקליטו בחברת בלו נוט את יצירות המופת שלהם.דנה דבורין ואיציק כהן פטילון בג'אז חם לילדים

בלו נוט שהוקמה ב 1939 , נחשבת לשם החזק ביותר בתחום הקלטות ג’אז. נחגוג את מיטב הרפרטואר יחד עם האחים המופלאים מניו יורק; רובין, שמנגן בטרומבון ודווין יובנקס שמנגן בחצוצרה, לצד הישראלי שלנו בניו יורק, אלון נחושתן ונגנים נוספים.

רובין גדל במשפחה מוסיקלית להפליא: אחיו קווין, הוא המנהל המוסיקלי של  ה The Tonight Show עם ג'יי לנו וגיטריסט מצויין, דודו ריי היה פסנתרן ג'אז בזכות עצמו, אמו מורה למוסיקה ואחיו דווין, הוא חצוצרן אדיר שינגן איתו בג'אז חם.

לצד קריירת הביצוע שלו הוא פיתח את יכולות ההלחנה המגוונות שלו.הנגינה שלו מאוד זורמת והוא משתמש בעושר של שפות מוסיקליות ואקלקטיות בלחנים שלו. הוא מצליח בזכות שליטה מוחלטת במלאכת הנגינה לצד כישרון מולד, שנשמע כמו שילוב של מתמטיקה עם קסם!

בין הופעותיו בקולנוע ובטלוויזיה ניתן למנות את 101 דלמטים, מועדון הכותנה, גריז, Saturday Night Live ו The Tonight Show עם ג'יי IMG_5771לנו.

אחיו החצוצרן דווין יובנקס הופיע בהוליווד,  במועדון הבירדלנד בניו יורק, בקנדי סנטר באירופה וביפן. הוא חבר בביג בנד זוכה  פרסי הגראמי של דייב הולנד ובלהקה של מלגרו מילר המנוח Wingspan. היכולת שלו לנגן בז'אנרים שונים הביאה אותו להופיע ולהקליט גם עם אלישיה קיז.  דווין בעל צליל חם ועמוק שמביא את הצד האפל של הפוסט בופ.

לתמונות מהמופע האחרון בג'אז חם לילדים לחצו כאן

משתתפים:

דויין יובנקס– חצוצרה (ניו יורק)

רובין יובנקס– טרומבון (ניו יורק)

דנה דבורין– הנחייה, כתיבה ומשחק

אלון נחושתן– פסנתר (ניו יורק – ישראל)

סיימון סטאר– בס

גשפר ברטונצ'ל– תופים

איציק כהן פטילון– משחק

 

מחירים מיוחדים למקדימים !  לרכישת כרטיסים בחרו מהבר כאן למטה או חייגו אלינו ל 03-5733001