אגדת הבוגי ווגי (ילדים)

newsletter children boogie

שגריר הבוגי ווגי יחד עם זוג רקדנים אלופי עולם מאירופה במופע מוסיקלי מקפיץ ומשמח לילדים בפורים

מופע מוסיקלי עשיר בקצב המיוחד והמשמח של הבוגי ווגי, בנגינה וירטואוזית ומקפיצה של הפסנתרן שדורג צילום דניאל קמינסקיכאחד מפסנתרני הבוגי ווגי הטובים בעולם ובריקודים משגעים של צמד רקדנים אלופי העולם בסגנון הבוגי ווגי. מופע מיוחד בפורים.

 

במופע הכוריאוגרף ד"ר אוגי ממציא הבוגי ווגי, יחד עם עוזרתו הנאמנה מיס לוזי, בעלת המצב הרוח הבלוזי, מתכוננים לערב הגאלה הגדול שיתקיים בשיקגו. הם עורכים אודישנים לרקדנים ובמהלכם הם נתקלים בשאלות כמו: למה יש בוגי ווגי גם במוסיקה וגם בריקוד? מה ההבדל בין התפקידים של יד שמאל של הפסנתרן  ושל יד ימין? ומה צריך בשביל לנגן כל כך מהר בסגנון המשגע הזה?

סילבן זינג הופיע במעל ל30 מדינות, הקליט 12 אלבומים, מנהל ויוזם פסטיבל הבוגי ווגי הבינלאומי של שוויץ החל מ 2002 , בו מתכנסים מוסיקאים ורקדנים בינלאומיים בלוגאנו אחת לשנה, העיתונות הבינלאומית מכנה אותו "שגריר הבוגי ווגי של שוויץ". הוא החל לנגן בתור ילד קטן והושפע מהקלטות ישנות של פסנתרנים שחורים.

"סילבן מנגן כאילו היה מסנט לואיס, הוא יכול היה להיות אח הבלוז שלי!" אגדת  הרוק אנד רול צ'אק בארי. סגנון הנגינה של סילבן זינג מתאפיין בתנופה, גרוב ווירטואוזיות מרשימה. הוא מנגן בוגי ווגי תוסס ובלוז ברגישות; עם תשוקה, קלילות ואיכות מבריקה.

הרקדן הנורבגי ת'ורביורן סולבול אורסקוג בעל הזכיות הרבות ביותר בהיסטוריה בריקוד 10559818_10204258578172281_90913057912548413_nהבוגי ווגי, בגיל 15 גילה את עולם ריקודי הסווינג והפך מיד מכור לעולם הנפלא הזה של הריקוד. הוא  מלמד בכל רחבי העולם כשסגנון הבוגי ווגי הוא המומחיות שלו. לאורך הקריירה שלו זכה ב 4 פרסי אלוף עולם, 3 פרסי אליפות אירופה, 12 פעמים אליפות הבוגי הנורבגית ו6 פעמים האלוף הנורדי.

פלורה בושרו , בת זוגו של ת'ורביורן לריקוד וגם לחיים, דורגה כמספר 3 ברשימת הדירוג העולמית של רקדני הבוגי ווגי וכיום היא אלופת שוויץ במשך שנתיים רצופות.

"המופע, כמו שאר המופעים בסדרה, הוא אינטילגנטי, חכם ובעיקר פותח בפני הילדים את העולם הכל כך מרגש של הג'אז"  YNET (על "בקצב הג'נגו")

"יחד עם ההדגמות על כלי הנגינה והקטעים המוזיקליים עצמם מתקבלת חוויה שלמה, מהנה 6054343746_115975fe69_oומלמדת לילדים. וגם להורים" ביקורת המערכת אתר מפה

 

סילבן זינג– פסנתר (שוויץ)

דנה דבורין– הנחיה ומשחק

עידו יונה– משחק

נעם ויזנברג– בס

אביב כהן– תופים

פלורה בושרו ריקוד (צרפת)

ת'ורביורן סולבול אורסקוג– ריקוד (נורבגיה)

סילבן זינג בפעולה

צפו ברקדנים שיופיעו

צפו ביוטיוב ממופע – ג'אז חם לילדים