האוצר של ניו אורלינס (ג'אז חם לילדים)

Topsy Chapman fotopedrazzini ch+band copy

פותחים את חופשת הפסח עם הילדים במופע מוסיקלי מיוחד : אחד מאוצרותיה המוסיקליים החיים של ניו אורלינס, הזמרת טופסי צ'פמן יחד עם להקת הניו אורלינס פנקשן ב'ג'אז חם לילדים' במוזיאון ת"א
6

היא הופיעה בפני נשיאים ומשפחות מלוכה, זכתה לביקורות נרחבות מהניו יורק טיימס, וראייטי עד לניו יורק פוסט, רק באחרונה הופיעה בסרט זוכה האוסקר "12 שנים של עבדות"- לצד זאת הענווה, והאיכפתיות שלה חיבבו אותה על דורות של מוסיקאים מניו אורלינס-  הזמרת טופסי צ'מפן היא אחד מאוצרותיה המוסיקליים החיים של ניו אורלינס.

מופע מוסיקלי שכותבת ומביימת דנה דבורין, במיוחד לילדים כשמגוון המקצבים סוחפים את הילדים להאזין ולהכיר מוסיקה ברמה בינלאומית.

טופסי תופיע עם הרכב הניו אורלינס פאנקשן ג'אז בנד, שבימים אלה מגייסים תמיכה בהדסטארט לאלבום בכורה.  זו מוסיקה כיפית, מקפיצה, מיוחדת ויחד עם הכל מוכרת וקליטה. זה הרכב של 6 נגנים ישראלים שמתמחים במוסיקה הכל כך מרגשת של ניו אורלינס.

 

יום שבת ה 16.4.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00

בהשתתפות:

טופסי צ'פמן– שירה, ניו אורלינס

דנה דבורין– משחק, כתיבה ובימוי

איציק כהן פטילון– משחק

THE NEW ORLEANS FUNCTION JAZZ BAND

ארנון דה בוטון (טרומבון), קובי סלומון (סקסופון וקלרינט), אלי צילום עמית אלפונטה- ניו אורלינס פאנקשן 1פרמינגר (חצוצרה), שימי גלעד (בנג'ו) נעם אלרון (קונטרבס), יאיר זלצמן (תופים)

לרכישת כרטיסים לחצו על תמונת הבמה כאן למטה או חייגו 03-5733001

טופסי צ'פמן

THE NEW ORLEANS FUNCTION JAZZ BAND