חצוצרת הזהב של הבואנה ויסטה – 2 עד 8 במרץ 2024

Amik Guerra – Yanna Esperanza Mirabal & Latin Power Band / קובה

 החצוצרן הקובני, אמיק גווארה מגיע לישראל ויופיע עם הזמרת הקובנית יאנה אספרנזה מיראבל ולהקת לטין פאואר המצליחה. רפרטואר הלהקה מקיף את הסגנונות החשובים במוסיקה השורשית הקובנית – וביניהם כמובן הבואנה ויסטה בביצוע מלא תשוקה וחום!

אמיק גווארה, אחד מהחצוצרנים הקובנים הנחשבים של ימינו, יוביל את המופע יחד עם הזמרת יאנה אספרנצה מיראבל. כל חייו של גווארה הם מוסיקה, כאשר כבר בגיל 19 הוא מוביל את "ספטטו נסיונאל" הקובני, אחד מהרכבי המוסיקה הנחשבים ביותר. המוזיקה היא "בת זוגי הנאמנה ביותר" אומר גווארה – והיא מהווה גשר בין תרבויות, ככלי תקשורת, כערוץ גילוי, וכמגרש משחקים ליצירתיות שלי, כאשר והיא פותחת דלתות ליקום חדש. אמיק נולד בהוואנה, קובה. את דרכו המוסיקלית החל עם אביו כבר בגיל 6 – כאשר הוא מפליא בנגינה על גיטרה. יותר מאוחר, בשנת 1992 סיים את לימודיו בחצוצרה, כלי הקשה ועיבוד ב-Escuela Nacional de Instructores de Arte בהוואנה. בשנת  1994 הוא מגיע לאירופה , ותחיל את דרכו כחצוצרן ומעבד עבור מספר אמנים בינלאומיים.בסגנונות  הפופ, ג'אז, לטין, סלסה, רגאיי ואינדי. ​

"תשוקה מוחשית וחום. אמן עם לב גדול והרבה הומור על הבמה ומחוצה לה… החצוצרן הצעיר אמיק גווארה בולט כמוזיקאי שיש לצפות ולהאזין לו…" The New York Times

תפקידה של החצוצרה אשר נמצאת בלב הז'אנר המוזיקלי של מוזיקת בואנה ויסטה חורג מעבר לתרומות המלודיות שלה. החצוצרה היא מרכיב מכריע בסקצית כלי הנשיפה של האנסמבל, ומשלים, יחד עם כלים אחרים כמו הטרומבון והסקסופון כדי ליצור הרמוניות עשירות ושכבות שמגדירות את הצליל השופע והתוסס הייחודי של הז'אנר. אחת הדמויות הבולטות בנגינת חצוצרה בסגנון בואנה ויסטה היה של  מנואל "גואג'ירו" מיראבל, חצוצרן מיומן ביותר הידוע בתרומתו למועדון החברתי בואנה ויסטה ובעבודת הסולו שלו. נגינת החצוצרה הוירטואוזית של מירבל הייתה מכרעת בעיצוב הצליל של מוזיקת בואנה ויסטה, והופעותיו ממשיכות לעורר השראה אצל מוזיקאים רבים בעולם. החצוצרה אינה רק כלי שמעצב את הסגנון; היא מספרת סיפורים, מביעה רגשות וגם כוח מניע מאחורי המקצבים והמנגינות המדבקות שכבשו את הקהל ברחבי העולם.

בהשתתפות:

Amik Guerra חצוצרה (קובה)

Yanna Esperanza Mirabal שירה (קובה)

פרננדו קנוף ניהול מוסיקלי, בס ושירה

עודד מאיר טרומבון

שי עמית קלידים

ארקדי בלכמן טימבלס

Nils Fischer כלי הקשה (הולנד)

תאריכי ההופעות

מוצ"ש 2.3.2024 חיפה, בית אבא חושי 21:00

יום א' 3.3.2024 באר שבע, המשכן לאומנויות הבמה 20:30

יום ג' 5.3.2024 תל אביב, מועדון גריי 21:30

יום ד' 6.3.2024 כפר סבא, היכל התרבות 20:30

יום ה' 7.3.2024 מוזיאון תל אביב לאמנות 19:00

יום ו', 8.3.2024 מוזיאון תל אביב לאמנות 21:00

Yanna Esperanza – שירה
Amik Guerra – חצוצרה (קובה)
פרננדו קנוף – בס וניהול אמנותי
Nils Fischer – כלי הקשה
ארקדי בלכמן – טימבלס
עודד מאיר – טרומבון
שי עמית – קלידים

צילום: Alexander Gor/ Arjan Aelman AELWORKS.COM/ Ilan Bsor/ Peter Vit/ Gilad Sax/ Sabrina Schoeni/ Marcel Boshuizen

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להוראות משרד הבריאות.