מצדיעים לווס מונטגומרי וריי בראון – אינטימי בשניים – 7 באוקטובר 2023

Jocelyn Gould – Guitar (Canada) & גלעד אברו – בס

אינטימי בשניים – מצדיעים ל Wes Montgomery & Ray Brown

יהלום מוסיקלי יפהפה הולך לקבל את הליטוש האחרון שלו במפגש בין אחת מהגיטריסטיות הטובות בעולם, הקנדית Jocelyn Gould, לבין אשף הקונטרבס הישראלי גלעד אברו שיעניקו ביצועים מושלמים לשירים שנוגנו על ידי אגדות הג'אז, הגיטריסט Wes Montgomery והקונטרבסיסט ,Ray Brown  משל מלחינים גדולים כגון קול פורטר, ג'ורג' גרשווין, ריצ'ארד רוג'רס, דיוק אלינגטון או אירווינג ברלין.

גלעד אברו בוגר התיכון לאומנויות “אלון” ברמת השרון והאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. למד אצל גדולי המורים לבס בארץ ובחו"ל:  טדי קלינג, ברק מורי, מיכאל קלינגהופר, ריצ’ארד דיוויס, אבישי כהן ועומר אביטל. זוכה המקום הראשון בתחרות ‘נגן הג’אז’ היוקרתית של בית ספר רימון. הודות לשליטתו במגוון סגנונות הנע בין ג’אז לרוק, סלסה ומוסיקה לטינית גלעד הוא אחד הנגנים המבוקשים ביותר בישראל אם בג’אז ואם בפופ וברוק. קצרה היריעה מלהכיל את רשימת האמנים עמם הופיע.

בתחום הג’אז: עמוס הופמן, אלי דג’יברי, אבישי כהן (חצוצרה), שי זלמן, עמיקם קימלמן, אילן סאלם, עמית גולן ז"ל, איתן איצקוביץ, רוני הולן ועוד…

ניגן בפסטיבלים בינלאומיים חשובים ברחבי העולם הופיע עם אמנים גדולים גם בסגנונות אחרים, כגון: קיאון הרולד (סנופ דוג), ג’מיאו בראון (סטיבי וונדר), ג’וני גריפין, מאושה אדנט (אנטוניו קרלוס ג’ובים), קירק לייטסי, אריק אלכסנדר ובלהקת “הלייב אקט” של סקאזי ברחבי העולם. הקליט עם מיקה קרני, שלישיית הכהנים, ג’ון ריגן, יותם זילברשטיין, אפרת גוש, רע ברנס ועוד. גלעד מלמד במחלקת הג’אז של הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה ובתכנית המשותפת עם ה New School בניו יורק.

הגיטריסטית הקנדית Jocelyn Gould היא הזוכה על אלבום הג'אז של השנה של ה JUNO Award 2021 הנחשב לאחד מהפרסים הנחשבים בעולם בתחום הג'אז. היא מובילה בנגינה יוצאת דופן את מסורת 'הזרם המרכזי' בנגינת גיטרת הג'אז, עם השפעות והשראה מובהקים של גיטריסטים אגדיים כגון Wes Montgomery, Grant Green, Joe Pass, Kenny Burrell  ויחד עם אישיותה הכובשת היא יוצרת  'קול מוזיקלי' ייחודי ומרגש.

ג'וסלין מופיעה ברחבי העולם עם ההרכב שלה ומשתפת פעולה עם מוזיקאים מובילים, ביניהם הזמר, מועמד ל'גראמי' Freddy Cole,  החצוצרנית/זמרת Bria Skonberg, טרומבוניסט השנה של מגזין DownBeat היוקרתי, Michael Dease ועוד… אלבומה Golden Hour זכה למספר ההשמעות הגבוה ביותר בתחום הג'אז ברדיו המכללות הקנדי והגיע למקום ה 9 ברדיו המכללות האמריקאי ב 2022. היא מכהנת כראש מחלקת הגיטרה ב Humber College היוקרתי בטורונטו.

The participation of Jocelyn Gould at the International Jaffa Jazz Festival is made possible by the support of Canada Council

צילומים: Katherine Kwan / יוסי צבקר

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להוראות משרד הבריאות.