השירים הגדולים של קול פורטר – אינטימי בשניים – 7 באוקטובר 2023

Kristin Korb – Bass & Vocal (Denmark/USA) & אבי אדריאן – פסנתר

אינטימי בשניים – השירים הגדולים של קול פורטר

אין אירוע ג'אז בו לא מבוצע לפחות שיר אחד של המלחין Cole Porter. הפעם הוא מככב במפגש ייחודי בין נגינתה הוירטואוזית ושירתה המפעימה של אמנית הקונטרבס והשירה מארה"ב, Kristin Korb, לבין  צלילי הקסם של אמן הפסנתר הישראלי, אבי אדריאן, בחיבור טבעי וזורם שמשלים זה את זה כמו כפפה ליד.  זה מסוג המופעים שאסור להחמיץ!

אבי אדריאן הוא מוסיקאי, פסנתרן ומלחין. מבכירי נגני הג'אז בארץ. זוכה פרס ראש הממשלה לקומפוזיטורים בתחום הג'אז לשנת 2007.

את עיקר השכלתו המוסיקלית רכש אבי כאמן אוטודידקט. במהלך השנים למד אצל מורים מסגנונות שונים וביניהם: גב' בת שבע רובינשטיין, מר קלוד אברבנל ומר מרק קופיטמן. היה בקשר חברי ומקצועי עם המוסיקאי ג'ו זווינול ולמד ממנו רבות בנושא הלחנה בזמן אמת. שירת בתזמורת צה"ל כטרומבוניסט, פסנתרן מעבד ומנצח. אבי מלמד במחלקה לג'אז של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מבכירי וותיקי המורים בבי"ס "רימון" לג'אז ולמוסיקה בת זמננו וכן מורה בבי"ס "מזמור". השתתף בפסטיבל ישראל בשנת 2004 במופע סולו פסנתר: "ניגוני חסידות מודז'יץ" בעבוד לג'אז ואלתור חופשי בסגנון מודרני. מופע ייחודי שזכה לאהדה והערכה מקהל המאזינים המגוון. הופיע והשתתף בפסטיבלי ג'אז ומוסיקה רבים כגון: פסטיבל הג'אז בים האדום, פסטיבלי הג'אז הבינלאומיים שנערכו בת"א ובירושלים, פסטיבל הסינמטק בת"א, פסטיבל הפסנתר ועוד.

כפרשן ייחודי בתחומו, הופיע אבי כפסנתרן סולן ובשלל הרכבים עם מיטב אמני הג'אז בארץ. כמו כן ניגן עם נגנים אורחים מחו"ל כגון: דייב ליבמן, לו סולוף, אדי גומז, איירטו, ג'יימס מודי ועוד. כיום מופיע אבי הן כסולן והן כלידר של הרכב הטריו "מקורות ומקורי".

נגנית הקונטרבס וזמרת הג'אז Kristin Korb היא אמריקאית שמרכז חייה ומשפחתה בדנמרק מזה 13 שנה. בעלת תואר ראשון בחינוך מוזיקלי ותואר שני בביצוע ג'אז מה University of California, San Diego (UCSF).

הייתה תלמידתו של הבסיסט האגדי Ray Brown עמו אף הקליטה את אלבומה הראשון בשנת 1966. קריסטין הוציאה לאור 7 אלבומים והקליטה והופיעה עם מוזיקאים מצמרת הג'אז העולמית, ביניהם Jeff Hamilton, Bruce Forman, Sheila Jordan ועוד.

קריסטין כיהנה כראש  מחלקת הג'אז הווקאלי ב University of Southern California וניהלה את תוכנית לימודי הג'אז ב Central Washington University וכמו כן כיהנה כיושבת ראש הראש של  ה International Society of Bassists. היא ממשיכה להעביר כיתות אמן ברחבי העולם ולייעץ למוסדות אקדמיים בתחום הוראת הג'אז ומרבה להופיע בפסטיבלים ובמועדונים נחשבים ברחבי העולם.

צילומים: פטר ויט/ Sofie Amalie Barfoed

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להוראות משרד הבריאות.