הללויה לגוספל – 3 עד 10 בדצמבר 2022

Monique Thomas & Denny Ilett All Stars בריטניה/ צרפת/ ארה"ב

מיטב "להיטי" הגוספל בביצוע הזמרת הייחודית ורבת הפנים, מוניק תומאס, בעלת קול האלט החם והגדול וחמישייתו של דני איילט, הגיטריסט הוירטואוז והמעבד המוכשר, היישר מבריטניה!

מוניק תומאס, ילידת פילדלפיה, פנסילבניה היא זמרת ייחודית, שהתמחותה היא שליטה בסגנונות מוזיקה רבים ושונים. מג'אז לנשמה, מגוספל לפופ, הזמרת רבת הפנים הזו יכולה להחליף ז'אנרים ברגע, תוך שמירה על היושרה האמנותית שלה והבאת אלמנט רענן לכל שיר.

לאחר שקיבלה את התואר הראשון בג'אז מאוני' וויליאם פטרסון, עברה לצרפת וכיהנה כראש המחלקה הווקאלית בבית הספר למוזיקה CIAM בבורדו. היא קיבלה את התואר השני בתחום האופרה מקונס' בורדו. מאז מוניק ממשיכה לנהל קריירה בינלאומית, ללמד ולהופיע בפסטיבלים ומועדוני ג'אז נחשבים ברחבי העולם. לאחרונה סיימה מוניק סיבוב הופעות אירופי בן חודשיים בשירת גוספל וספיריטואלס.

דני איילט גיטריסט בריטי וירטואוז ומעבד מוכשר, אשר הופיע לא רק בנגינה בסצנה הבריטית אלא בסיורים חובקי עולם עם כמה מהמשובחים בזמרים של ניו אורלינס כמו ליליאן בוטה, ד”ר ג’ון והלהקה הגדולה של הארי קוניק. הוא מנגן גיטרה באופן מקצועי מאז אמצע שנות ה -80 במגוון רחב של סגנונות; ג’אז, בלוז, רוק וסווינג המאפשרים לו לבוא לידי ביטוי כמעט בכל הקשר. כמנהל האמנותי והמייסד של פסטיבל הג’אז והבלוז בבריסטול הוא הביא לעיר כמה מהשמות הגדולים בעולם הג’אז.

במופע יבוצעו "להיטי" הגוספל החילוניים, בעלי הגוון הבלוזי יותר, והדתיים יותר, שהטקסטים שלהם לקוחים בעיקר מסיפורי התנ"ך. רבים מענקי הג'אז, כמו ריי צ'ארלס, אריתה פרנקלין וגם ג'יימס בראון, הושפעו מאד מהגוספל ותתי הזרם כמו סול ורית'ם אנד בלוז.

מוסיקת גוספל היא מוסיקה דתית הכוללת בתוכה מספר סוגות ונכתבת על מנת להביע אמונה אישית או ציבורית ובמקביל לייצר חלופה דתית נוצרית למוסיקה הפופולרית החילונית. שני הסגנונות מהם נוצר הגוספל הם שירת העבדים האפרו-אמריקאים ושירת הספיריטואלז, מזמורי הדת הכנסייתיים שהובאו מאירופה לארצות הברית. שני הזרמים הללו שימרו את ייחודם, אך גם הושפעו אחד מהשני והם מהווים את המקורות העיקריים של שירת הגוספל.

בהשתתפות:

Monique Thomas שירה (ארה"ב/ צרפת)

Denny Ilett גיטרה ושירה (לונדון)

Adrian Cox קלרינט וסקסופון (לונדון)

Joe Webb פסנתר (לונדון)

Will Sach בס (לונדון)

Alex Goodyear תופים (לונדון)

תאריכי ההופעות

מוצ"ש, 3.12.2022 – 21:00 גני תקווה, מרכז הבמה- כרטיסים אחרונים!

יום ב' 5.12.2022 – 21:30 ירושלים, מועדון זאפה

יום ג', 6.12.2022 – 21:30 – הרצליה, מועדון זאפה

יום ד', 7.12.2022 – 20:30 – כפר סבא, היכל התרבות

יום ה', 8.12.2022 – 20:00 – מוזיאון תל אביב לאמנות

יום ו', 9.12.2022 – 21:00 – מוזיאון תל אביב לאמנות

מוצ"ש, 10.12.2022 – 21:00 – חיפה, בית אבא חושי

Denny Ilett גיטרה וניהול אמנותי
Alex Goodyear תופים
Monique Thomas שירה
Will Sach בס
Adrian Cox קלרינט וסקסופון
Joe Webb פסנתר

צילום: Ethnie Foulkes Photography, John Watson ,Anaka,John Kaby, Andrea Hunnisett

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להוראות משרד הבריאות.