עידו גור

עידו גור -חצוצרה

(21) נולד בת"א וחי בשנותיו הראשונות בטורונטו, קנדה. שנתיים אחרי חזרתו לארץ בגיל 5 למד תופים ופסנתר בקונסרבטוריון העירוני של קרית אונו. בגיל 8 התחיל ללמוד חצוצרה אצל המורה יעקב גלר. בגיל 11 ניגן בתזמורות ״יובלים״ ותזמורת הנוער הייצוגית כחצוצרן ראשון וסולן והופיע איתן בארץ ובעולם. עם כניסתו לתיכון ע״ש תלמה ילין לאומנויות התחיל ללמוד ג׳אז אצל דני רוזנפלד בנוסף לנגינה הקלאסית והקים את הרכב הג׳אז הראשון שלו בנוסף להצטרפותו לביג בנד של בית הספר. במהלך לימודיו בתיכון ע״ש תלמה ילין הופיע עידו במקומות רבים בעולם.

בהמשך למד עידו אצל יגאל מלצר, החצוצרן הראשון של הפילהרמונית הישראלית, ולמד ג׳אז אצל אמנים כמו גיל סורין ואבי ליבוביץ׳.

עידו זכה במלגת לימודי מוסיקה (חצוצרה- קלאסית) ל9\2008 ו- 10\2009 מקרן התרבות אמריקה- ישראל.

עידו הופיע כסולן במסגרת "יום החצוצרה" בתזמורת הפילהרמונית הישראלית ובבית הנשיא, בקבלת הפנים לשגררים ביום העצמאות הישראלי.

עידו התגייס לתזמורת צה״ל. הוא מנגן ומקליט עם מוסיקאים מוכרים ביניהם: יוסי מזרחי, רננה נאמן, אילנית, שלמה גרוניך, אבי ליבוביץ׳ (האורקסטרה של אבי ליבוביץ׳) ועבודתו העיקרית היא בפרוייקט של עידן רייכל.

עידו ניגן בפלהרמונית הצעירה בתפקיד סולן. הופיע בפסטיבל הג׳אז בים האדום בשנים 2009-2013. הוא מנגן בלהקה של תמיר גרינברג והם מופיעים בארץ ובעולם ולאחרונה חזרו מסיבוב הופעות באירופה.

בחזרה לדף הבית

הוסיפו תגובה

אתה חייב להיות מחובר בשביל להגיב.