ריי מלך הסווינג 13.1.18 לילדים

ריי נראה כמו שחקן קולנוע של פעם. יש לו קול נפלא והוא גם סקסופוניסט מעולה! על הבמה הוא ממש "משחק" בסקסופון.

ריי הוא זמר סווינג – הסגנון אולי הכי מפורסם בג'אז. ריי שר ומנגן בסקסופון כמעט בנשימה אחת – וזה לא קל ידידיי – אתם צריכים לבוא ולראות בעצמכם!

הוא מתנועע, רוקד ומלהיב את קהל שומעיו במיטב רפרטואר הסווינג אשר התחיל כשירים  לריקודים. עם השנים יותר ויותר אמנים אהבו את הסווינג והיום כולם דלוקים לשמוע סווינג – כן ולעשות את הקצב – ככה ברגל…

ריי ג'לאטו הופיע במקומות הכי נחשקים: הקארנגי הול בניו יורק, מועדון הבלו נוט והלינקולן סנטר בניו יורק, בחתונה של סר פול מקרטני, הוא גם פתח את המופע של רובי וויליאמס באלברט הול בלונדון ואפילו הופיע פעמיים בפני מלכת אנגליה וכן 8 פעמים בפסטיבל הג'אז באומבריה,  פסטיבל מונטריאול (וזאת רק תחילת הרשימה המכובדת).

הוציא 16 אלבומים עד כה. הוא מגיע עם הלהקה שלו Ray Gelato &The Swing Quartet לבצע את מיטב להיטי הסווינג.

עדן הולן (שכתבה ומנחה את המופע) היא זמרת ג'אז ילידת פריז, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, בוגרת להקה צבאית ובי"ס רימון, בת טיפוחיה של נועה בלס, חלוצת התרפיה במוסיקה בישראל.

עדן מוזמנת להופיע כדרך קבע בבית שגריר צרפת בישראל. במקביל להופעותיה, היא מרצה ומעבירה כיתות אמן למוסיקאים בכל העולם על הכוח שבמוסיקה. היא שמחה מאוד לחלוק את אהבתה לעולם הג'אז עם ילדים ומבוגרים כאחד!

משתתפים:

Ray Gelato & The Swing Quartet  

Ray Gelato טנור סקסופון ושירה (בריטניה)

עדן הולן כתיבה והנחייה

Gunther Kurmayr פסנתר (בריטניה)

Ivan Kovacevic בס (ספרד)

Marti Elias Vignals תופים (ספרד)