מחווה לבילי הולידיי Lover Man

הכרטיסים למופע מחווה לבילי הולידיי אזלו!!!

ניתן לרכוש כרטיסים למופעים הבאים עם הזמרת המדהימה מרג'ורי מרטינז

Marjorie Martinez שירה (צרפת)

Mike del Ferro פסנתר (הולנד)

עמיקם קימלמן סקסופון

ירון סתוי בס

רוני הולן תופים

הליידי שרה בלוז

בילי הולידיי ( "ליידי די") היא ללא ספק אחת מהזמרות המרגשות ביותר  בהיסטוריה של הג'אז אשר ניחנה בקול יוצא דופן וסגנון שירה מקורי אשר התאפיין בקול מעט צרוד, ויברטו ייחודי ושירה מלאת הבעה ששורשיה בבלוז האותנטי של תחילת המאה ה 20 אשר הפכו אותה לאייקון שירה של כל הזמנים אשר השפיעה יותר מכל על זמרי הג'אז עד ימינו.

מרג'ורי מרטינז היא ללא ספק 'הקול החדש' של סצינת הג'אז והרוק הצרפתי. כזמרת, מלחינה וגיטריסטית, בעלת קול ייחודי וטכניקה ווקאלית מרשימה, היא יוצרת מוזיקה מתוחכמת ומרגשת ששורשיה נטועים עמוק בג'אז, רוק ופולק ונעה בקלילות מסגנון לסגנון בחופשיות ובאלגנטיות. ניתן לשמוע בקולה של מרג'ורי השפעות מאלה פיצג'ראלד, בילי הולידיי, ג'וני מיטשל, ג'יאניס ג'ופלין, בוני רייט וג'יימס טיילור.

 

לקריאה נוספת לחצו כאן

בילי הולידיי ("ליידי די") היא ללא ספק אחת מהזמרות המרגשות ביותר  בהיסטוריה של הג'אז. הולידיי ניחנה בקול יוצא דופן וסגנון שירה מקורי אשר התאפיין בקול מעט צרוד, ויברטו ייחודי ושירה מלאת הבעה ששורשיה בבלוז האותנטי של תחילת המאה ה 20. כל אלה יחד עם גישתה הייחודית בביצוע שיריה באמצעות החופש שלקחה לעצמה להתרחק מהמנגינה המקורית ולעיתים אף לא לבצעה כלל אלא לעטר ולאלתר סביבה יחד עם תחושת lay back (משיכת הצלילים או שירתם בתחושת ריתמית עצלה וייחודית) הפכו אותה לאייקון של שירת הג'אז של כל הזמנים.

בילי הולידיי עברה ילדות קשה ועסקה בצעירותה בזנות. הדבר ניכר באורח חייה ובהיותה מכורה להירואין, דבר שהביא למותה בגיל 45 בלבד בשנת 1959.

בילי הופיע והקליטה עם גדולי אמני הג'אז של התקופה כגון התזמורת הגדולות של קאונט בייסי, ארטי שואו ובני גודמן ועם נגנים אגדיים כגון לסטר יאנג וג'רי מאליגן ושיריה האללמותיים מבוצעים וומוקלטים באלפי ביצועים  עד היום, ביניהם: God Bless the ChildAll of MeDon't explain, Lover man, Easy living

Le Festival Jaffa Jazz Israel remercie la Fondation France Israel et sa présidente Madame Nicole Guedj pour son précieux et fidel soutien