ג'אז חם לילדים – ילדים שומעים חו"ל בישראל 2015-16

ג'אז חם לילדים עם דנה דבורין
לרכישת כרטיסים בחרו מהבר כאן למטה או חייגו אלינו 03-5733001

שם האירוע

תאריך התחלה

שעת התחלה

מיקום

.

אמריקה שלי – ג'אז חם לילדים

יום שבת, 25 ביוני 2016

11:00

מוזיאון תל אביב לאמנות שדרות שאול המלך 27 תל אביב. אולם רקאנטי.


לרכישה לחץ כאן

השישייה הסודית מקאבו קובה – ג'אז חם לידלים

יום שבת, 23 ביולי 2016

11:00

מוזיאון תל אביב לאמנות שדרות שאול המלך 27 תל אביב. אולם רקאנטי.


לרכישה לחץ כאן

 

 

[ 

השישייה הסודית מקאבו קובה

קאבו- קובה- ג'אז! קסם הג'אז מהאיים הלטיניים9

להקת "קאבו קובה ג'אז" – היא שילוב של אמנים מקייפ ורדה ואמנים קובניים. גם קובה וגם קייפ ורדה הם איים מוקפים במי האוקיינוס. המוסיקה שם היא מוסיקה לטינית. בעלת קצב מיוחד, בעלת חום, אהבה והרבה להט. המוסיקה משמשת בעיקר לריקודים. הלהקה מערבת סוגים שונים של מוסיקה: רומבה וסלסה מקובה יחד עם מורנה וקולדרה מקייפ ורדה. כל העולם אוהב את הקצב הלטיני המשגע. השילוב של האמנים משני קצוות האוקיינוס – יוצר חוויה חדשה ויוצר גם צליל חדש שגורם לנו לזוז. קבלו את להקת "קאבו-קובה".

יום שבת ה 23.7.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00 

מהמופעים שהתקיימו כבר השנה 2015-16

נסיך הפסנתר הקובני

עם הפסנתרן הקובני צ'וצ'יטו ולדזנסיך הפסנתר הקובני

המופע התקיים 

לצ'וצ'יטו היה סבא מפורסם: הפסנתרן הנודע בבו ולדס, סבא אמר על צ'וצ'יטו כששמע אותו מנגן  לראשונה: "זה הנכד שלי, יש לו אחלה yunfa" (הכינוי הקובני ל GROOVE, סווינג).

הפסנתרן צ'וצ'יטו ולדז – הוא בן למשפחת פסנתרני הג'אז הקובני הגדולים והוא מפליא בנגינתו המשלבת חום, וירטואוזיות לצד מנגינות קובניות ידועות בנוסח "בואנה ויסטה קלאב".

התקיים 

תמונות מהמופע 

קסם הביג בנד

עם הזמרת בריאנה תומס (ארה"ב) ועם  The Eyal Vilner Big Bandקסם הביג בנד

המופע התקיים 

כמעט כל זמר חולם לשיר עם תזמורת גדולה – עם "ביג בנד". ההבדל בין תזמורת קטנה לגדולה שבגדולה יש מספר נגנים בכל כלי ובקטנה יש רק כלי אחד מכל סוג. הצליל של התזמורת הגדולה הוא מאד עשיר. הפעם החלטנו לתת לכם "לטעום" את טעם התזמורת הגדולה, עם הזמרת האמריקנית בריאנה תומאס והמאסטרו שלנו (שגר בניו יורק) אייל וילנר. הם ישמיעו את קטעי הג'אז הכי מפורסמים ששרה (בזמנו) אלה פיצג'ראלד יחד עם הביג בנד האגדי של קאונט בייסי.

התקיים 

תמונות מהמופע 

 

שרה שרה שיר של ג'אז

הזמרת דניס קינג שרה את שיריה של שרה ווהן3

הזמרת שרה ווהאן היתה אחת מזמרות הג'אז הכי ידועות. אבא שלה היה נגר אבל אהב מאד מאד לשיר ולנגן בגיטרה ובפסנתר. אמא הייתה כובסת והיא שרה במקהלת הכנסייה. ההורים עשו הכל כדי ששרה תלמד פסנתר וגם תלמד זמרה. שרה הייתה בעלת קול חם מאד ובתכניותיה היא שילבה קטעי ג'אז מפורסמים עם שירי פופ וגם בלוז, שירי נשמה ואפילו גוספל.

לזמרת שמגיעה במיוחד לתכנית שלנו קוראים דניס קינג, היא הופיעה עם נגני ג'אז מעולים מכל העולם, הוציאה 6 אלבומים והיא אפילו הייתה מועמדת להיות זמרת הג'אז הטובה ביותר בצרפת ע"י  Academie Du Jazz.

התקיים 

תמונות מהמופע 

הסקסופון של צ'רלי

הסקסופוניסט דונלד האריסון מנגן צ'רלי פארקר4

נגינתו של הסקסופוניסט האגדי צ'רלי פארקר היתה כל כך קלה ומהירה ממש כמו מעוף הציפור. כולם קראו לו "בירד". צ'רלי גם המציא סגנון חדש בג'אז – את הביבופ. עד היום הביבופ הוא היסוד לג'אז של ימינו. בניגוד לסווינג שהיה בידורי ושימש לריקודים, הביבופ הוא מאד אמנותי ומדגיש את היכולת האישית של הנגן המבצע.

לביצוע הרפרטואר של "בירד" האגדי הזמנו במיוחד את נגן הסקסופון מאמריקה דונלד האריסון זוכה פרס "סקסופוניסט השנה" של Down Beat Magazine.

התקיים 

תמונות מהמופע 

המלך קול- יכול

אלן האריס שר את שיריו של נט קינג קול5

קבלו את המלך "קול": אחד מגדולי זמרי הג'אז של כל הזמנים הזמר, הפסנתרן והמלחין נט קינג קול.המלך "קול" כך קראו לו חבריו, למד פסנתר בגיל צעיר והכי אהב את יצירותיו יוהאן סבסטיאן באך. בצעירותו הוא גר בשכונת המועדונים בשיקגו וכל לילה שמע והוקסם מהג'אז. הוא פגש גם  בלואי ארמסטרונג ש

היה כוכב המועדונים. נט קינג קול הלחין גם להיטים רבים.

הזמר והגיטריסט אלן האריס ישיר את שיריו הבלתי נשכחים של "המלך" נט קינג קול.

יום שבת ה 5.3.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00 

תמונות מהמופע 

האוצר של ניו אורלינס

טופסי צ'פמן  יחד עם להקת "ניו אורלינס פאנקשן בנד"6

כשאומרים טופסי – אומרים מוסיקה של ניו אורלינס. ניו אורלינס השמחה והמלנכולית, ניו אורלינס של המועדונים ושל נהר המיסיסיפי. ניו אורלינס של השחורים – וגם של הלבנים.

טופסי היא שם בינלאומי לביצוע המוסיקה הכל כך מיוחדת של הג'אז מניו אורלינס. היא הופיעה בפני נשיאים ומשפחות מלוכה, ולאחרונה הופיעה בסרט זוכה האוסקר "12 שנים של עבדות"- טופסי היא אהובה על ידי כל שומעיה. היא ענווה וצנועה והיא "האוצר של ניו אורלינס".

יום שבת ה 16.4.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00

תמונות מהמופע  

divider2]

אגדת התו הכחול

עם האחים רובין ודווין יובנקס7

פעם כשעוד היו תקליטים, כל גדולי הג'אז הקליטו בחברת בלו נוט את יצירות המופת של הג'אז שהיה בתחילת דרכו. בלו נוט שהוקמה ב 1939, נחשבת לשם החזק ביותר בתחום הקלטות ג'אז. נחגוג את מיטב הרפרטואר יחד עם האחים המופלאים מניו יורק רובין, שמנגן בטרומבון ודווין יובנקס שמנגןבחצוצרה, לצד הישראלי שלנו בניו יורק, אלון נחושתן ונגנים נוספים.

"סולן אסרטיבי מרתק, כמו גם מלחין מוכשר" New York City Jazz Record

יום שבת ה 28.5.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00

תמונות מהמופע  

אמריקה שלי

הזמרת קיי ג'יי שרה: אמריקה שלי! ג'אז, בלוז, קאנטרי ועוד…8

היא כל כך סווינג, היא כל כך קאנטרי, בלוז, רוק – היא כל כך אמריקה.

יש לה שם מוזר נכון? קיי ג'יי זה בעצם קיצור של קארן ג'נט, אבל היא מעדיפה את הקיצור.

המופעים של קיי ג'יי יגרמו לכם לצחוק, לרקוד ואפילו לבכות. השילוב הייחודי שלה בין פולק (שיר העם) אורבני עם ג'אז זיכה אותה בפרסים חשובים מאד.  הופיעה בעשרות של פסטיבלים, ביניהם פסטיבל אומבריה היוקרתי שבאיטליה . היא שרה, היא מלהיבה, היא מנגנת בגיטרה והיא יוצרת קשר אישי עם הקהל שלה.

יום שבת ה 25.6.16 במוזיאון תל- אביב לאמנות, בשעה 11:00 

איור-אמי רובינגר

3